Jak kupować
Aby dokonać zakupu w naszym sklepie, najpierw musisz umieścić wybrany produkt w koszyku. Można to zrobić klikając na ikonę koszyka lub wchodząc na stronę produktu i klikając znajdujący się tam ikonę z napisem "Do koszyka". Za każdym razem, gdy dodasz jakiś towar do koszyka zobaczysz całą jego zawartość. Będziesz mógł zmienić ilość zamawianych produktów lub je usunąć. Gdy w koszyku będą już znajdować się tylko interesujące Cię produkty należy kliknąć na ikonę z napisem "Zamawiam" Zobaczysz stronę gdzie należy podać swoje dane osobowe potrzebne do realizacji zamówienia.Jeżeli adres do wysyłki oraz dane do wysyłki są rózne zaznacz to w rubryce komentarz.Następnie znajdziesz się na stronie gdzie jeszcze raz możesz obejrzeć treść Twojego zamówienia wraz z podanymi wcześniej danymi osobowymi. Sprawdź czy adres wysyłki oraz zawartość koszyka zgadzają są poprawne. Jeśli wszystkie dane są poprawne należy kliknąć ikonę z napisem "Zamawiam". jest to ostatecznym potwierdzeniem złożenia zamówienia. Twoje zamówienie jest zapisywane w naszej bazie danych w celu realizacji .W tym samym momencie na podany w zamówieniu adres e-mail automat wyśle potwierdzenie zamówienia. Może się jednak zdarzyć, że e-mail ten nie dotrze na Twoją skrzynkę pocztową jeśli ustawienia Twojego serwera pocztowego nie pozwalają na odbieranie e-maili ze skryptów. Następnie nasz sprzedawca skontaktuje się z Tobą e-mailowo lub telefonicznie w celu potwierdzenia zamówienia.
Sposoby i czas dostawy
Nasze przesyłki wysyłamy firmą kurierską "GLS". Towar jest dostarczany przez kuriera na wskazany w zamówieniu adres dostawy. Jeśli zamówiony towar posiadamy na magazynie, powinien on być wysłany nie później niż w ciągu 48 godzin od przyjęcia zamówienia. Może się jednak zdarzyć, dany towar jest chwilowo niedostępny lub czas jego dostawy jest dłuższy. W takim przypadku niezwłocznie poinformujemy Cie o tym, podając przewidywany czas dostawy, prosząc o potwierdzenie chęci realizacji zamówienia w dalszym terminie. Weź również pod uwagę, że nasz magazyn nie pracuje w soboty i niedziele, wobec czego zamówienie złożone w piątek wieczorem, w sobotę czy niedzielę będzie realizowane dopiero w poniedziałek rano.
Koszty przesyłki:
1. Przesyłki wysyłane za pomocą Poczty Polskiej
Koszty przesyłek o wartości do 200 zł
Rodzaj płatności |
Koszt transportu |
Pobranie |
Przedpłata na konto |
8 zł |
0 zł |
Pobranie |
- |
- |
Przesyłki droższe wysyłamy spedycją GLS
2. Przesyłki wysyłane kurierem "GLS"
www.gls-poland.com infolinia 0-804 262-262.
Każda paczka jest ubezpieczona
Koszty przesyłek o wartości do 5 000 zł
Rodzaj płatności |
Koszt transportu |
Pobranie |
Przedpłata na konto |
25 zł |
0 zł |
Pobranie |
25 zł |
5 zł |
Koszty przesyłek o wartości od 5 000 do 11 000 zł
Rodzaj płatności |
Koszt transportu |
Pobranie |
Przedpłata na konto |
80 zł |
0 zł |
Pobranie * |
80 zł |
20 zł |
* odbiór osobisty w oddziale spedytora
Koszty przesyłek o wartości powyżej 11 000 zł
Tylko odbiór osobisty w naszym biurze
Jeżeli dostarczona dowolną metodą paczka posiada widoczne znaki uszkodzenia opakowania lub taśma oklejająca paczkę wygląda na nieoryginalną a paczka na otwieraną i zaklejaną powtórnie - odmów przyjęcia paczki i skontaktuj się z nami w celu poinformowania nas o tym. Drugą paczkę z zamówionym towarem wyślemy najszybciej jak to będzie możliwe.
Formy płatności
Masz do wyboru dwie metody płatności: "za pobraniem" - płacisz kurierowi przy odbiorze towaru. Musisz tylko zawsze pamiętać aby w dniu dostawy posiadać przygotowane pieniądze do zapłaty za zamówiony towar. Aby wiedzieć kiedy to nastąpi dostaniesz od nas e-mail informujący o dniu wysyłki towaru z naszego magazynu. Dzień dostawy w przypadku firmy kurierskiej GLS to następny dzień roboczy ;
Przelewem - dokonujesz przelewu na nasze konto, gdy Twoja paczka jest już gotowa do wysyłki. Wysyłamy do Ciebie e-maila informującego, że zamówiony przez Ciebie towar jest już spakowany i czeka tylko na przelew kwoty wartości zamówienia. Jak tylko pieniądze wpłyną na nasze konto paczka jest wysyłana. Następuje to zazwyczaj następnego dnia po złożeniu przez Ciebie przelewu w Twoim banku. Jest to najwygodniejsza forma płatności w przypadku zamówień o dużej wartości - nie musisz nosić ze sobą żadnej gotówki.
Reklamacje
Po otrzymaniu przesyłki, należy rozpakować ją w obecności doręczyciela i w razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych produktu, powstałych w czasie transportu, sporządzić protokół podpisany przez Państwa i doręczyciela. Tylko w tym przypadku uznajemy reklamacje z tytułu wad powstałych w czasie transportu.
Z zakupionego towaru można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki (z wyjątkiem towaru sprowadzanego na zamówienie). Zwracany towar nie może być uszkodzony, otwarty (jeżeli posiada oryginalne opakowanie), używany lub niekompletny. Wraz z towarem należy koniecznie odesłać fakturę, podkreślając na niej opcje zwrot.
Gwarantujemy zwrot pieniędzy w wysokości ceny towaru (zwrotowi nie podlegają koszty przesyłki). Pieniądze wysyłamy przelewem na wskazane konto.
Proszę pamiętać, ze koszty opakowania i wysyłki zwrotnej ponosicie Państwo sami. Informujemy również, iż nie przyjmujemy paczek płatnych za pobraniem pocztowym.
Jeżeli stwierdzicie Państwo inne wady w produkcie, prosimy o kontakt w celu ustalenia sposobu reklamacji.